Dying Light – Harran Tactical Unit Bundle
Dołącz do specjalnej jednostki taktycznej – HTU – i pomóż swojej drużynie opanować sytuację w Harranie!
Do tej misji potrzebujemy najlepszych. Zostań członkiem elitarnej jednostki i zmierz się z niebezpieczeństwami czyhającymi na ciebie w Harranie. Stwórz drużynę ze znajomymi i chrońcie siebie nawzajem!