Dying Light - Harran Taktik Uzmanları Paketi
Bu yeni paketle Harran Taktik Uzmanları'na katıl ve takım arkadaşlarına zombi sorununu yatıştırmakta yardımcı ol!
Burada sadece en iyiler hayatta kalacak. Seçkin bir polis biriminin parçası ol ve Harran'ın gizli tehlikelerini araştır. Arkanı kollamaları için arkadaşlarınla bir takım kur!
Zombiler pes edecek gibi değil. Hatta biz şu an konuşurken sayıları artıyor. Harran'daki durum her saniye kötüleştiği için şehre Harran Taktik Uzmanları yollamaktan başka çaremiz yok.