Dying Light – L4D2 Bill & Gnome Chompski Pack
Poznaj Billa i Gnome'a Chompskiego. Już ich znasz? To świetnie, ponieważ duet ten zadebiutuje w Dying Light jako nowy grywalny model i broń dwuręczna. Pobierz nowy dodatek, aby przywitać w Harran kultowe postacie z Left 4 Dead i cieszyć się tym, co najlepsze w obu seriach gier.