Dying Light - L4D2 Bill & Gnome Chompski Pack
Bill ve cüce Chompski'yle tanış. Kendilerini zaten tanıyor musun? Harika, çünkü artık birisi yeni oynanılabilir model, diğeri de iki elli silah olarak Dying Light'a geliyor. Bu efsanevi Left 4 Dead karakterlerinin Harran'da keyfini çıkarmak için yeni indirilebilir içeriği indir ve iki dünyanın da en iyi yönlerine sahip ol.