Dying Light – Left 4 Dead 2 Weapon Pack
Odtworzyliśmy w Dying Light trzy kultowe bronie znane z Left 4 Dead 2, aby oddać hołd tej kultowej strzelance kooperacyjnej z zombiakami od Valve. Zależy nam, by cieszył się nimi każdy gracz, dlatego można je zdobyć, nie wydając przy tym ani grosza. Pobierz darmowy dodatek, a otrzymasz trzy nowe schematy pozwalające natychmiast wytworzyć elektryczną gitarę (Electric Guitar), patelnię (Frying Pan) i kij golfowy (Golf Club). Już teraz odbierz pakiet broni Left 4 Dead 2 i miażdż wrogów potężnymi riffami, serwuj im zabójcze dania i doskonal swoją technikę posługiwania się kijem golfowym!