Dying Light - Left 4 Dead 2 Weapon Pack
Valve'ın muhteşem eşli zombi nişancı oyununa ithafen Left 4 Dead 2'nin üç efsanevi silahını Dying Light'ta yeniden oyuncularla buluşturduk. İstedik ki tek kuruş ödemeden herkes bu silahların keyfini doyasıya çıkarsın. İndirilebilir içeriği ücretsiz olarak indirdiğinde Elektro Gitar, Kızartma Tavası ve Golf Sopası üretmeni sağlayacak üç yeni şablon senin olacak. Left 4 Dead 2 silah paketini al ve ezici sololar atarken, yeme de yanında öl diyeceğin yemekleri servis ederken ve golf vuruşunu iyileştirirken keyfine bak!