Dying Light – Ox Warrior Bundle
Rozpoczynamy nowy rok księżycowy – Rok Wołu. To czas cech takich jak siła, uczciwość i cierpliwość. Wszystkie z nich są niezastąpione w świecie opanowanym przez zombie, więc chcielibyśmy uczcić je należycie. Załóż strój, by zyskać siłę wołu, i oczyść Harran z zainfekowanych przy pomocy nowej strzelby, która zniszczy wszystkich przeciwników na Twojej drodze, podpalając tych, którzy jakimś cudem przeżyją strzał.