Dying Light - Öküz Yılı Savaşçısı Paketi
Yeni bir ay yılı başladı ve Öküz Yılı'na girdik. Artık güç, dürüstlük ve sabır gibi erdemleri takdir etmemiz gerek. Zombi istilasına uğramış bir dünyada tüm bu özelliklerin vazgeçilmez olduğunu söylememize gerek yok, bunlar bizim için çok önemli. Öküz yılı savaşçısı ol ve yeni pompalı tüfeğinle Harran'ı marazlılardan temizle. Bu tüfek, karşına çıkan düşmanları tek seferde imha etmekle kalmaz, bir mucize eseri sağ kalanları da ateşe verir.