Dying Light - Rais Elite Bundle
Become the leader of the pack with this bundle inspired by Rais’ gang. Enjoy a new character outfit, a new buggy paint job, and three new weapons – Lupus (a deadly knife), Alpha (an enhanced assault rifle), and Pup (a pistol with a massive bite on headshots).
In the world where a man is a wolf to another man, your best chance at survival is to be the biggest, baddest beast of them all. Become the leader of the pack with this bundle inspired by Rais’ gang. Enjoy a new character outfit, a new buggy paint job (Savage Beast), and three new weapons – Lupus (a deadly knife), Alpha (an assault rifle with extended magazine), and Pup (a pistol with a massive bite on headshots). Everything’s flamboyantly painted yellow – not exactly an effective camo, but you don’t need to skulk around in the bushes, right? You’re Rais’ elite, let everyone see you!