Dying Light – Rais Elite Bundle
W świecie, w którym człowiek jest człowiekowi wilkiem, największą szansę na przetrwanie masz wtedy, gdy staniesz się największą, najgroźniejszą bestią ze wszystkich. Stań się przywódcą stada z tą paczką inspirowaną gangiem Raisa. Ciesz się z nowego stroju dla postaci, nowego malowania łazika (Dzika Bestia) oraz 3 nowych broni – Lupusa (zabójczego noża), Alfy (karabinu szturmowego z powiększonym magazynkiem) oraz Szczeniaka (pistoletu zadającego ogromne obrażenia przy trafieniach w głowę). Cały sprzęt jest krzykliwie pomalowany na żółto – nie jest to zbyt skuteczny kamuflaż, ale nie musisz czaić się w krzakach, prawda? Należysz do elity Raisa, niech wszyscy Cię zobaczą!