Dying Light - Ağa'nın Yaveri Paketi
İnsanların diğerlerini av olarak gördüğü bu dünyada hayatta kalmak için en büyük, en kötü canavar olman gerek. Ağa'nın çetesinden esinlenerek oluşturulmuş bu paketle sürünün lideri ol. Yeni kıyafet ve yeni arazi aracı boyasının (Vahşi Canavar) yanı sıra Lupus (ölümcül bir bıçak), Alfa (uzatılmış şarjörlü bir taarruz tüfeği) ve Köpüş (kafadan vuruşlarda yüksek hasar veren bir tabanca) isimli üç yeni silahın tadını çıkar. Her şey sarının gösterişli bir tonuyla boyanmış. Tam olarak etkili bir kamuflaj sayılmaz ama zaten çalılarda avını beklemek pek sana göre değil, değil mi? Sen Ağa'nın yaverisin, herkesin gözü senin üstünde olmalı!