Dying Light - Retrowave Bundle
Along with the new Night Rider outfit you will receive a new buggy paint job (Speedmaster Turbo) and three new weapon blueprints. Don’t let the flashy appearances fool you! Anyone who mistakes the Blademaxx machete, the Vindicator 2000 revolver or the Volkatronix automatic rifle for a toy, will be painfully proven wrong. The undisputed star of the show is the Volkatronix. Designed by Tolga and Fatin for Volkan Dal, it’s the first Dying Light firearm to shoot electric bullets, and therefore a necessary addition to your arsenal.