Dying Light - Rust Weapon Pack
The combination everybody needed! See what happens when two worlds of survival are brought together and meet in the midst of a zombie apocalypse! Don’t worry, though, we won’t leave you without proper equipment. Grab the free Rust DLC to get a set of unique items that will help you make it through the dangers of the unforgiving world.
When your life’s at stake, there’s only one thing you can do—grab whatever you find and use it to your advantage.
Like that Heavy Plate outfit that’s apparently all the rage and will show everyone around how inventive you are. Or the Salvaged Cleaver with which you’ll chop both zombies and bandits as if they were veggies (quick disclaimer: do NOT eat the zombies! Or the bandits!). Prefer fighting from a distance? Then shoot your enemies with the Custom SMG or the Rust Assault Rifle, the latest advance in unconventional weapon-making. And for the final piece of your survivor’s kit—the new buggy, Rust Bucket—the capstone of your engineering skills.
You can be sure it’ll put to shame all who have ever doubted your talent as well as remind you that nothing is impossible. Even building a car in the middle of a post-apocalyptic wilderness.