Dying Light – Rust Weapon Pack
Kiedy na szali jest twoje życie, możesz zrobić tylko jedno – chwycić cokolwiek znajdziesz i wykorzystać to na swoją korzyść.
Z pewnością zawstydzi wszystkich, którzy kiedykolwiek śmiali zwątpić w Twój talent, a także przypomni Ci, że wszystko jest możliwe. Nawet zbudowanie pojazdu w środku postapokaliptycznej dziczy.