Dying Light - Savvy Gamer Bundle
Find out how to turn a tablet, LED lights and a few cables into awesome combat gear with this new Savvy Gamer bundle!
No one wants to get their screen scratched, but some situations require sacrifices. Like the zombie-apocalypse situation. It’s either this new, shiny tablet or you. And in Harran, you must always choose you. Fortunately, you’ve got just enough of too long, tangled cables that have been waiting all those years to finally come in useful and colourful LED lights (because we all know everything’s better backlit) to turn your hardware into deadly and stylish weapons. Well, more than that. Gaming weapons! That instantly makes them better, right?
Now, it’s time to show the infected your new gear! Chain at least three hits with the new one-handed axe—RGB AXE-Pad—to apply shock damage! Or, if you’d rather use something heavier, smash them with the Next-Gen Maul hammer. Use a charged attack to let its power flow through the circuit and shock your enemies.
But sometimes it’s better not to come too close, and for that, you’ve got the LED Meta Bow. It glows, it shoots, and, most importantly, it keeps you away from the bloodthirsty monsters!
But let’s not forget about the pinnacle of your crafting skills! Some extra lights here and there, just a little bit of polishing, and your buggy has turned into this cool 4wheelz ride! So, jump right into it, put on your 1337 G4m3R VR headset (Careful! It might affect your vision!) and let’s get out of this mess!