Dying Light – Savvy Gamer Bundle
Dowiedz się jak zamienić tablet, diody LED i kilka kabli w niesamowity sprzęt bojowy dzięki nowemu zestawowi Savvy Gamer Bundle!
Nikt nie chce porysować sobie ekranu, ale niektóre sytuacje wymagają poświęceń. Jak w sytuacji zombie-apokalipsy. Albo ten nowy, błyszczący tablet, albo Ty. A w Harran zawsze musisz wybrać siebie. Na szczęście masz wystarczająco dużo zbyt długich, splątanych kabli, które czekały przez te wszystkie lata, by w końcu się przydać. No i kolorowych światełek LED (bo każdy wie, że wszystko wygląda lepiej z podświetleniem), które zamienią Twój sprzęt w śmiercionośną i stylową broń. A nawet w coś więcej: broń dla graczy! To od razu czyni ją lepszą, prawda?
Być może wolisz w dzisiejszych czasach zachować dystans społeczny? Przyda Ci się wtedy metałuk LED-owy. Świeci, strzela, a co najważniejsze – trzyma z daleka te krwiożercze potwory!
Nie zapominamy też o Twoich talentach rzemieślniczych! Kilka dodatkowych światełek tu i ówdzie i Twój łazik zmieni się w czadowe 4 kółka! Wskakuj więc za kierownicę, zakładaj gogle VR 1337 G4m3R (Uwaga! Mogą ograniczać pole widzenia!) i wydostań się z największego bałaganu!