Dying Light – Shu Warrior Bundle
Pakiet Shu Warrior Bundle oferuje nowy strój, który znacząco utrudni zombie schwytanie Cię, nowe malowanie łazika (Metalowy Szczur) oraz plany trzech nowych broni.
Podmuch Wiatru to pierwsza kusza, którą da się wytworzyć z materiałów dostępnych w podstawowej wersji gry, co oznacza, że można się nią cieszyć na wczesnym etapie kampanii i nie jest do tego potrzebne rozszerzenie The Following. Dao Skaczącego Tygrysa to wyjątkowy miecz, który premiuje wprawnych wojowników. Gdy zaatakujesz nim celnie kilka razy z rzędu, jego ostrze rozjarzy się pradawną mocą, a zadawane przez ciebie obrażenia wzrosną. To samo dotyczy halabardy Smocze Ji, którą dodatkowo można wyprowadzić szczególnie niszczycielski „potężny atak”.