Dying Light - Shu Savaşçısı Paketi
Shu Savaşçısı Paketi, marazlılar (hem Isırganlar hem de Eceller) tarafından yakalanma olasılığını düşüren bir kıyafet, yeni bir arazi aracı boyası (Metal Fare) ve üç yeni silah şeması içeriyor.
Ani Rüzgâr, ana oyundaki malzemeleri kullanarak üretebileceğin ilk arbalet olma özelliğine sahip (bazı okları da üretebileceksin); yani, oyunun başlarında ulaşabileceğin ve The Following genişletmesine sahip olmasan dahi üretebileceğin bir arbalet. Atlayan Kaplan Dao, usta savaşçıları çok iyi ödüllendiren muazzam bir kılıç. Bu göz alıcı kılıçla art arda birkaç darbe indirdiğinde, kılıç kadim bir güçle parıldayarak sana hasar takviyesi kazandıracak. Aynı şey Ejder Ji kargısı için de geçerli; ayrıca, muazzam bir güce sahip kuvvetli saldırısı ile düşmanları yere serebilirsin.