Dying Light - Snow Ops Bundle
New threats require special new equipment. Fortunately, our scientists from Harran have helped create a set that will allow you to face every single one of them and increase your chances of survival.
Use his inventions to fight off the upcoming challenges, and make sure Harran is safe!