Dying Light – Snow Ops Bundle
Nowe zagrożenia wymagają nowego sprzętu specjalnego. Na szczęście nasi naukowcy z Harranu dopomogli w tworzeniu zestawu, dzięki któremu poradzisz sobie z każdym problemem, mając zwiększone szanse przetrwania.
Użyj wynalazków dr. Camdena do zwalczania nadciągających trudności i zadbaj o bezpieczeństwo Harranu!