Dying Light: Standard to Definitive Edition Upgrade
Çok beğenilen açık dünyada zombilere karşı hayatta kalma oyununun son sürümüyle Dying Light'ın tamamını oynayabilirsin. Dört ana DLC ve 22 paket içeren Dying Light: Definitive Edition, 7 yıl boyunca oluşturulmuş tüm içeriğin tek bir birimde toplandığı eksiksiz bir deneyimdir. Felaket sonrası dünyanın sunduklarını keşfet. Harran'da arazi aracınla gez ve katliam yap, Bozak'ın sınavlarıyla yüzleş ve başarılı ol, yeni karantina bölgelerini keşfet ve bir sürü yepyeni görünüm ve silahın tadını çıkar!
Dying Light: The Following – Yeni bir hikâye, büyük ve özgün bir harita ve özelleştirilebilir arazi aracı içeren devasa bir genişletme.