Dying Light – Van Crane Bundle
Choć gdy rozpoczyna się wigilia Wszystkich Świętych, większość szuka schronienia, Ty nie obawiasz się żadnego potwora i żadnego nocnego stwora. Albowiem jesteś Van Crane, zabójca strachów, a Halloween jest dla Ciebie prawdziwą ucztą. Twój ubiór, zaklęty krwią, umożliwia Ci przywołanie z powrotem każdej jednoręcznej broni miotanej. Zaskocz więc zombie i poodcinaj im głowy, gdy się najmniej tego spodziewają. Z tego w końcu słyniesz.
Trzeba oczyścić ulice Harranu, a Ty, Van Crane, przysiągłeś nie spocząć, póki to dzieło nie zostanie ukończone.