Dying Light - Van Crane Paketi
Çoğu insan, Cadılar Bayramı'nda saklanacak bir yer arar ama hiçbir gece yaratığı seni korkutamaz. Sen korkulara son veren Van Crane'sin ve Cadılar Bayramı senin için gerçekten bir bayramdan farksız. Kanla efsunlanan kıyafetin sayesinde fırlattığın her tek elli silahı geri çağırabilirsin. Zombileri gafil avla ve hiç beklemedikleri bir anda kellelerini al. Zaten ününü de buna borçlusun.
Harran sokakları arındırılmalı ve sen, Van Crane olarak, bu iş bitene kadar hiç durmayacağına yemin ettin.