Dying Light – Viking: Raiders of Harran Bundle
Kto powiedział, że wikingowie nie walczyli z zombie, niech sprawdzi jeszcze raz, bo w Harran mamy precedens. Morze wyrzuciło na brzeg Was, rozbójników Północy. I nigdy nie wyglądaliście lepiej. Bo w końcu czymże jest trochę nieumarłych w porównaniu do tego, co już przeszliście? Wojny, grabieże, rozlew krwi… Harran to tylko kolejny punkt na Waszej liście miejsc do podbicia. A my Wam pomożemy.