Dying Light - Viking: Harran Akıncıları Paketi
Kim demiş Vikingler hiç zombilerle savaşmadı diye? Tarih kitaplarını tekrar gözden geçirin çünkü belli ki Harran'da böyle bir olay gerçekleşmiş. Vikinglerden biri akıntıyla kıyıya vurmuş. "Hangi Viking" mi dedin? Sen tabii ki! Hem de çok iyi görünüyorsun. Zaten senin başından geçenlere kıyasla birkaç zombi nedir ki? Savaşlar, katliamlar, yağmalar... Eminiz ki Harran'dan da galip çıkacaksın. Biz de sana yardım edeceğiz.