Dying Light - Klasik Silahşör Paketi
Eskilerin adalet düzeni gibisi var mı? Kasabanın şerifi olarak Oathbreaker, Onyx Thunderbolt ve Deputy silahlarını kuşan, Golden Bull arabanla devriyeye çık, suçlularla savaş!
Eskilerin adalet düzeni gibisi var mı? Kasabanın şerifi olarak Oathbreaker, Onyx Thunderbolt ve Deputy silahlarını kuşan, Golden Bull arabanla devriyeye çık, suçlularla savaş! Klasik Silahşör Paketinde yeni bir kıyafet ve yeni bir arazi aracı boyası ile bir pompalı, bir revolver ve bir bıçağın şemaları bulunuyor.