Dying Light - Volkan Savaş Zırhı Paketi
Tüm marazlıları maksimum verimle ortadan kaldırmak için tasarlanan son teknoloji özel harekât teçhizatını kuşanarak Volkan Corporation'ın daha aydınlık bir gelecek için verdiği savaşa katıl.
Volkan'ın Yüksek Teknoloji Silah Departmanı'nın amiral gemisi olan ve geleceğin seçkin askerleri için tasarlanan son sınıf Volkan Savaş Taarruz Tüfeği'ni deneme fırsatını kaçırma. Karşına çıkacak tüm düşmanları sessizce ve nokta atışıyla alt etmek için silahta yer alan yerleşik susturucudan, büyük şarjörden ve refleks nişangâhından faydalan.
Bu yenilikçi mermi depolama teknolojisi, Volkan Savaş Tabancası için de kullanıldı. Genişletilmiş şarjörün yanı sıra bu üst düzey ikincil silah, yüksek ateş etme hızı ve seri atış moduyla gönlünde taht kuracak. Eğer ateşli silah kullanamayacak bir durumdaysan, üst düzey alaşımdan üretilen ve hasar arttırma sistemiyle donatılan Volkan Savaş Kılıcı sana yakın menzilli çatışmalarda büyük avantaj sunacak.
Silahlarını doldur, Volkan Savaş Zırhı'nı kuşan, Volkan Savaş Arazi Aracı'na atla ve güvenli yarınlar için bugünden işe koyul.