Dying Light - White Death Bundle
Zostań Białą Śmiercią i przyprawiaj swoich wrogów o gęsią skórkę. Siej zniszczenie Zimową Burzą, Przenikliwym Mrozem i Morderczą Śnieżycą i zasiądź za kierownicą łazika Upiorna Czaszka. Pakiet Białej Śmierci zawiera nowy strój, nowe malowanie łazika i plany na trzy nowe bronie: długi nóż, maczetę i karabin.