Dying Light - Beyaz Ölüm Paketi
Beyaz Ölüm hâline bürün ve düşmanlarını korkudan iliklerine kadar titret. Winterstorm, Piercing Frost ve Biting Blizzard silahlarınla terör estir, Ghastly Skull arabanın ışıklarıyla herkese korku sal. Beyaz Ölüm Paketinde yeni bir kıyafet ve yeni bir arazi aracı boyası ile bir bıçak, bir pala ve bir tüfeğin şemaları bulunuyor.