1500 punktów DL
Uzbrój się i zapanuj nad Villedor. Wydawaj niezliczone ilości punktów DL, aby odblokowywać mordercze bronie, kozackie stroje i wyjątkowy sprzęt, dzięki któremu wykosisz hordy zombie.