1.500 DL Puanı
Villedor'da her şeyin bir bedeli vardır ancak bazı ürünler için ekstra bir şeyler gerekir! DL Puanları bir sürü oyun içi eşyayla takas edilebilir: Benzersiz silahlar, havalı kıyafetler ve çok daha fazlası!