Dying Light 2 Stay Human: Bloody Ties
Posiadacze Dying Light 2 Stay Human w wersjach Deluxe i Ultimate w ramach przedsprzedażowego bonusu automatycznie otrzymają zestaw zawartości Bloody Ties. Nie trzeba dokonać osobnego zakupu.
Jako Aiden – zachęcony obietnicą bogactwa, sławy i dostępu do najlepszego sprzętu – dołączasz do turnieju, w którym ludzie poświęcają wszystko w imię statusu. Zdobywaj sojuszników i doskonal swoje umiejętności, aby pokonać wrogów i zyskać prawdziwą chwałę.
Szybko zdasz sobie sprawę, że pogoń za sławą jest zaledwie początkiem, a Aiden uwikłał się w spisek, którego stawką jest potęga i zemsta.
Wyrusz na nową przygodę. Zaklep sobie miejsce w panteonie najwybitniejszych wojowników, pomóż swojemu nowemu znajomemu Ciro pomścić śmierć jego brata i poznaj prawdziwą naturę turnieju.
Wkrocz do Carnage Hall, miejsca pełnego bogactw i splendoru, w którym każda walka jest fabularnym spektaklem, a mocarze walczą o majątek i sławę.
Odkryj nowy sposób na rozgrywkę dzięki Shield Glove i wynieś walki na nowy poziom kreatywności.
Rozegraj rolę swojego życia w Spectacles – arenowych show o różnych celach i wyjątkowych historiach opowiadanych przez samą Astrid, które przypominają tradycyjne baśnie, ale są straszliwie wypaczone.