Dying Light 2 Stay Human: Bloody Ties
Bloody Ties, kıyamet sonrası bir açık dünyada geçen heyecan verici birinci şahıs aksiyon hayatta kalma oyunu Dying Light 2 Stay Human için çıkan ilk resmi hikâye DLC'si.
Aiden olarak insanların statü için her şeyi feda ettikleri bir turnuvaya girmek için varlık, şöhret ve en iyi donanıma erişim sözüyle cesaretlendiriliyorsun. Düşmanlarını alt etmek için becerilerini geliştir ve şana erişmek için kendine müttefikler bul.
Şöhrete uzanan yolun yalnızca başlangıç olduğunu ve kendini güç ile intikam dolu bir hikâyenin içinde bulduğunu çok kısa süre içinde kavrayacaksın.
Yeni bir maceraya adım at. En iyi dövüşçülerin Pantheon'unda kendine bir yer kazan, kardeşinin ölümünün intikamı peşinde olan yeni arkadaşın Ciro'ya yardım et ve turnuvanın gerçek doğasını keşfet.
Carnage Hall'a Gir - her bir dövüşün hikâyeli bir gösteri olduğu ve en güçlülerin servet ve şöhret peşinde koştuğu, zenginlikle ve gösterişle dolu bir mekân.
Shield Glove ile yeni oynama yöntemleri keşfet ve zaten yaratıcı olan dövüşleri çok daha yaratıcı hale getir.
Gösterilerde (Spectacles) hayatının rolünü oyna - Astrid'in anlatımıyla sunulan özgün hikâyelerle dolu çoklu hedeflere sahip arena şovları. Her biri geleneksel hikâyeleri ve masalları andırıyor ancak bunlara kötü sürprizler ekliyor.
Becerilerini arena mücadelelerinde test et - mutasyona uğramış yeni düşmanlarla dövüşeceğin, korkusuz aksiyon sergilemek için gözü dönmüş sürülerle ve mahallelilerle yüzleşeceğin özel meydan okumalar.