Dying Light 2 Stay Human: Brecken Bundle
Biegnij, chłopcze! Biegnij! Zostań silnym przywódcą, używającym wszystkich parkourowych chwytów jako Brecken, gość z przeszłości. Biegnij w kierunku niebezpieczeństwa lub uciekaj przed nim, zbierając łupy. Cokolwiek robisz, rób to z myślą o wszystkich ocalałych.