Dying Light 2: Stay Human - Developer Tools
Dying Light 2 Stay Human için PC'de özel haritalar yaratmaya, indirmeye ve paylaşmaya olanak sağlayan, ücretsiz bir DLC. Techland'in bu ücretsiz DLC ile sunduğu araçlar, tasarımcıların Dying Light dünyasından en iyi şekilde faydalanabilmelerine imkân tanıyor.