Digital Extras Edition
On beş yıl önce insanlık, dünyayı sonsuza dek değiştirecek olay olan Düşüş tarafından mahvoldu. Harran virüsünün dünyaya yayılmasıyla birlikte geleceğe dair tüm umutların kaybolduğu gerçeği insanların yüzüne bir tokat gibi çarptı. 2036'ya gelindiğinde geriye yalnızca birkaç yerleşim yeri kaldı, insanlık yavaş yavaş ölüyor ve yerini yeni bir türe bırakıyor: Acımasız zombi sürüleri.
İnsanlığın son kalelerinden biri olan Villedor'a hoş geldin. Gündüzleri, hayatta kalan insanlar burada bir yaşam sürmeye ve her şey yolundaymışçasına gündelik hayatlarına devam etmeye çalışırlar. İlişkiler ve hayaller kurulur, hayat akıp gitmeye devam eder. Dışarıdan bakıldığında her şey yolunda görünür. Ta ki gün batana kadar. Günün son ışıkları da karardığında, şehrin daha korkunç olan diğer sakinleri karanlık inlerinden çıkar ve sokakları ele geçirir. Dikkatli olmaz ve karanlıkta çok uzun süre kalırsan bir daha asla geri dönemeyebilirsin.
Tüm dövüşler kazanılamaz. Bazen kaçmak en mantıklı seçenektir ve neyse ki bunun için gereken becerilere sahipsin. Parkur, şartlar senin aleyhine olduğunda kaçmana olanak tanır. Çatıdan çatıya atla, şehir manzarası eşliğinde sallan, halatları kullan ve çok daha fazlasını yap. Villedor'un binaları ve çatıları arasında artistik parkur hareketleriyle ilerleyip ganimet ararken veya gecenin tehlikelerinden kaçarken, kısacası atacağın her adımda benzersiz bir özgürlük duygusunu tat.
Bu tehlikeli dünyada yalnızca en güçlüler hayatta kalır. Yoluna çıkanları ezmeyi, dilimlemeyi veya parçalamayı tercih edebilirsin ancak yaratıcı ol! Ayrıca, bunları yapmak için bir silaha ihtiyacın olduğunu da kim söyledi? Parkur hareketlerinin tamamını kullanarak düşmanların karşısında avantajı ele geçir. Herhangi bir tehlikeyi savuşturmak için silahını savururken veya hareketlerini kullanırken kafataslarının çatırtısını ve kopan et parçalarını hissetmek için dövüş ve parkur yetenekleri öğren. Ayrıca Villedor'un en gelişmiş kıyamet sonrası silah depolarını bile gölgede bırakacak silahlara sahip olduğunu da unutma.