Dying Light 2 Stay Human: Dying Laugh Bundle
Renkli ve ürkütücü bir katil palyaço maskesi ve kostümü giy. İlk elden tanık olmak zorunda kalacak talihsiz kurbanlar için unutulmaz bir gösteri ortaya koy. Yaptığın her vuruşta kahkaha dalgaları üreten Dying Laugh Silahını kullanarak burunları kana bula. Ek olarak, Dying Laugh Paraşütü ile oradan oraya seyahat et ve bilinçsiz misafirleri beklemedikleri anda yakala. Bu kullanışlı öğeleri asla eskimeyecek bir şaka için mükemmel bir fırsat olarak kullan. Ne de olsa, hayatta kalmak için sürekli bir mücadele vermek zorunda olduğun bir dünyada, biraz kahkaha herkese iyi gelir.
Dying Laugh Paraşütü — Benzersiz bir paraşüt görünümü. Bakalım son gülen kim olacak.