Dying Light 2 Stay Human: G.R.E. Hazmat Bundle
DŹWIĘK: angielski, rosyjski, polski, francuski, niemiecki, hiszpański (Hiszpania), hiszpański (Ameryka Łacińska), portugalski (Brazylia), japoński, chiński (uproszczony)