Dying Light 2 Stay Human: Gunslinger Bundle
Get the new Gunslinger Bundle to become a legendary bounty hunter. It’s time to bring some of the old ways back to The City and challenge the horrors of the night to a duel at high moon.
It’s time to bring some of the old ways back to The City. Put on your cowboy hat, don the red poncho, roll up your sleeves, and duel with anyone who dares to look at you funny. Whether they’re undead or alive, your enemies won’t know what hit them as you drop dynamite, cut through them with your trusty knife, or better yet, drop from the sky using the new paraglider. Whatever you do, show ‘em all why true gunslingers say that if you climb in the saddle, you’d better be ready for the ride.