Dying Light 2 Stay Human: Hakon Bundle
Yepyeni Hakon paketi ile hayatta kalmaya kararlı, acımasız bir eski gece koşucusuna dönüş. Şehrin tehlikeli geceleri için cazibe, zeka ve gerekli aletlerle kendini silahlandır.
Hakon'un kendine özgü tarzını (ve çekiciliğini) konuştur, ardından alametifarikası yayı ile Marazlı kafalarını patlat. Ve gerçekten ateşli bir nişancı olmak istiyorsan yakıcı kısa oklar kullan, böylece işler gerçekten kızışmaya başlar. Sıcağa dayanamazsan (veya karşına eski sevgilin çıkarsa) endişelenme, Hakon'un paraşütü hızlı bir şekilde kaçabilmeni sağlayacaktır!