Dying Light 2 Stay Human: Nightrunner Bundle
Buy the new Nightrunner Bundle. Show no mercy to your enemies by mutilating them in combat, whether you help survivors during the day or brave the dangers of the night.
Cutting Edge Axe — a limb here, a limb there…dismember your foes with ease and let the blood run like water.
Nightrunner Mask — better safe than sorry. You never know who could be watching from the shadows.
Nightrunner Guards — keep the monsters from chomping on you. Your forearms, at least.