Dying Light 2 Stay Human: Nightrunner Bundle
Yeni Nightrunner Bundle'ı satın al. Gündüz vakti afetzedelere yardım ediyor veya gecenin tehlikeleriyle yüzleşiyor oluşun fark etmez, düşmanlarını dövüşte sakat bırakarak gözlerinin yaşına bakma.