Dying Light 2 Stay Human: postapokaliptyczny pakiet
Kup nowy postapokaliptyczny pakiet, zanim świat znowu się skończy! Przygotuj się na nawet najgorszy obrót spraw i zachowaj swoją wolę przetrwania podczas szukania zapasów lub walki z różnymi, zaskakującymi wrogami.
Kup nowy postapokaliptyczny pakiet, zanim świat znowu się skończy! Od Upadku minęło już 15 lat, ale to cię nie powstrzymuje! Zachowaj tę wolę przetrwania podczas szukania zapasów lub walki z różnymi, zaskakującymi wrogami, którzy zamieszkują ten niebezpieczny świat.