Dying Light 2 Stay Human: Rahim Bundle
Imagine what life would’ve been like for Rahim outside of Harran. Scavenge the streets of Villedor as the gloating runner or take on the lifeless form of his special Infected variant outfit. Make sure to keep your cool as you fend off hordes with the Pickaxe, modified to deal fiery damage, and take to the skies like a pro with a new paraglider that glows in the dark.
Rahim Outfit - "Y'know why runners put their lives in danger? For guys like you"
Rahim's Paraglider - if Rahim saw you flying with this, he'd say, "Not bad...For a noob!"
Viral Rahim Outfit - "Try not to slow down once you start running. Out there, if you stop — you're probably dead"