Dying Light 2 Stay Human: pakiet Rahima
Sprawdź, jak wyglądałoby życie Rahima poza Harranem. Przeczesuj ulice Villedor jako chełpliwy biegacz lub przybierz jego nieżywą formę w specjalnym stroju zarażonego. Zachowaj zimną krew, odpierając hordy kilofem zmodyfikowanym tak, by zadawał obrażenia od ognia, i wzbij się też w przestworza, niczym zawodowiec, dzięki nowej paralotni, która świeci w ciemności.