Dying Light 2 Stay Human: Rais Bundle
Pora żyć według własnych zasad i stać się największym postrachem miasta. Zaspokój swoją żądzę władzy i bogactwa jako Rais, potężny watażka, budzący strach wśród wszystkich ocalałych.
Załóż strój Raisa i z radością pokonuj wrogów (zarówno ludzi, jak i zarażonych) za pomocą maczety Wilczy Pazur. Użyj skórki na paralotnię i wznieś się nad innych, jak przystało na władcę.