Welcome Offer: Essential Starter Kit
Postaw pierwsze kroki w Villedor z niezbędnym ekwipunkiem. W zestawie znajdziesz wygląd Kyle’a Crane’a z „The Beast”, legendarną broń Kukri, przydatne zasoby i punkty DL na zakupy w sklepie gry.