Welcome Offer: Essential Starter Kit
Kyle Crane'in The Beast'teki görünümünü, efsanevi Kukri silahını, kullanışlı kaynakları ve oyun içi Mağaza için DL Puanlarını içeren bu temel hoş geldin teklifiyle Villedor'da iyi bir başlangıç yap.