Dying Light 2 Stay Human
DLC Bloody Ties
Cel, pal! W Reloaded Edition twój arsenał broni mocno się rozrasta. Wykazuj się kreatywnością w walce lub prześcigaj wrogów, ciesząc się korzyściami z ponad 10 popremierowych aktualizacji. Trzymaj się i zachowaj człowieczeństwo!
Wkrótce trafiasz do rozdartej konfliktem osady. Walka jest krwawa i wymaga kreatywności, więc szlifuj swoje umiejętności, by pokonywać hordy zombie i zdobywać sojuszników. Przemierzaj miasto, biegaj po dachach i budynkach Villedor w poszukiwaniu ukrytych w odległych miejscach łupów i miej się na baczności w nocy. Po zachodzie słońca ulice opanowują potwory.
Piętnaście lat temu ludzkość została wyniszczona przez Upadek – klęskę, która zmieniła świat na zawsze. Wraz z rozprzestrzenianiem się wirusa Harran na całym świecie, ludzie szybko odkryli, że wszelka nadzieja na lepsze jutro została utracona. W roku 2036 istnieje już tylko kilka osad, a ludzkość powoli wymiera, ustępując miejsca nowemu gatunkowi – hordzie niezmordowanych zombie.
Witaj w Villedor, jednym z ostatnich bastionów ludzkości. Za dnia ocaleńcy starają się tu jakoś żyć i zachować pozory normalności. Za dnia ocaleńcy starają się tu jakoś żyć i zachować pozory normalności. Nawiązują relacje, snują marzenia, a życie toczy się dalej. Wydaje się, że wszystko jest w porządku… Dopóki nie zapadnie zmrok. Kiedy gaśnie ostatni promień słońca, na ulice wychodzą inni, straszniejsi mieszkańcy miasta. Ten, kto nie będzie wystarczająco czujny i zbyt długo pozostanie w objęciach mroku, może już nigdy się z nich nie wyrwać.
Nie każdą walkę da się wygrać. Czasami lepiej jest wziąć nogi za pas – na szczęście znasz się na tym jak mało kto. Parkour umożliwia ci ucieczkę, kiedy wróg ma przewagę. Skacz po dachach, bujaj się na linie z hakiem i nie tylko. Cokolwiek robisz, poczuj wyjątkową wolność, biegając po budynkach i dachach Villedor w poszukiwaniu łupów lub uciekając przed istotami nocy.
W tak niebezpiecznym świecie przetrwać mogą tylko najsilniejsi. Bez względu na to, czy wolisz miażdżyć, siec, czy ćwiartować swoich przeciwników, wykazuj się kreatywnością! Kto powiedział, że potrzebujesz broni? Wykorzystaj całą gamę ruchów parkour, aby zaskoczyć swoich wrogów. Poznaj sposoby walki i parkour, aby poczuć chrupanie czaszek i przecinanie ciała, gdy wymachujesz bronią lub używasz swoich ruchów – wszystko to, by odeprzeć wszelkie formy zagrożenia. Nie zapominaj też, że Villedor wyposażony jest w broń, której nie powstydziłyby się nawet najbardziej zaawansowane postapokaliptyczne zbrojownie.
Z przyjaciółmi przetrwanie w Villedor jest łatwiejsze. Połącz siły z maksymalnie trzema innymi graczami, by zwiększyć swoje szanse. Wspólnie poznawajcie historię, podejmujcie się wyzwań w Azylu Pielgrzymów lub po prostu siejcie spustoszenie na ulicach miasta.