Dying Light: The Beast RL Definitive Edition
Help rebuild the shattered world of Dying Light: The Beast with the Restored Land Definitive Edition. Gritty survival is further enhanced with new features and major updates. Immerse yourself in the base game's gripping narrative as the exploration of Castor Woods is layered with more gripping content than ever. In addition to new ways to play, the Definitive Edition includes the new Action Hero and Hunter Essentials DLCs, and the stunning Fire Lotus and Discharge weapon packs, and will set you up for the fight ahead with the vital Castor Woods Prepper Bundle. A handy guide to the revitalized lands of Castor Woods is also brought to life via a Tourist Map designed to guide you through locations teeming with potential, danger and intrigue.
The wider world of Dying Light: The Beast will also be showcased via of the game’s Official Soundtrack and bring the essence of survival into your own space with stunning high-resolution wallpapers.